Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 188 078
  • 1 357
# 1 200
Продължение - в Еконт не ми искаха л. к. за получаване на пратка с н. п.
Виж целия пост
# 1 201
А така! А на мен тая сутрин в нашия офис пак ми я искаха. Ще им повиша тон следващия път, че явно не е задължително и да не ме затрудняват да вадя сто карти. Simple Smile

Не че имам много време, но пак им погледнах сайта. Попаднах само на това: Необходимо ли е да представя документ за самоличност при изпращане на пратка?
Да, при изпращане на пратка е необходимо да представите документ за самоличност с цел идентификация.

А при получаване на пратка не намерих инфо трябва или не документ за самоличност.
Виж целия пост
# 1 202
От няколко дни се опитвам да дам обратна връзка на Спиди за абсурдните им позвънявания, но отсреща е стена, не личи изобщо да ги интересува.
Имах пратка за получаване миналата седмица, награда от форумска игра. В деня на получаване ме уведомиха по Вайбър, което е ОК. На следващия ден -позвъняване и автоматично съобщение имаш пратка. На по-следващия - 2 позвънявания. На третия - три повиквания. Че е събота сутрин автоматизираната система не знае, разбира се. Това при седемдневен срок за получаване на пратката.
И в офиса, и след писмено оплаква на е - Ама то е автоматично, айтитата са го настроили. Не знам дали съм единствената, на която такъв телефонен тормоз й пречи, но и аз не смятам да имат вече повод да ми се обаждат.
Ужасно досадно! Днес 3 позвънявания в 9 сутринта, цялата къща събудиха! Сега възнамерявам да ги насока, когато отида до офиса, прекалено е!
Виж целия пост
# 1 203
Да ме прощавате, ама си взимайте навреме пратките.
Виж целия пост
# 1 204
Да ме прощавате, ама си взимайте навреме пратките.
Колко навреме? Нали има срок, който те самите са определили?
Тази досада започва от деня на получаване, нищо ненавреме няма. Спиди ако не са ОК да съхраняват пратките, да кажат срок 48 часа и да се знае, но не им стиска сякаш.
Виж целия пост
# 1 205
Ами не, пратката се предполага, че ще я вземеш в деня, в който влезе в офиса, а няма да ползваш Спиди за склад, докато ти кефне. И какъв тормоз и досада упражняват? Никога не съм държала пратка в офиса повече от два дни, тоест, отивам да я взема на втория ден.
За това, че не им стиска, си в голяма грешка. Те ще си вземат парите. По-скоро на получателите не им стиска да се разберат с изпращачите пратките да се пускат така, че получателите да не ги зае*ават почти до крайния срок в офиса на Спиди.
Виж целия пост
# 1 206
Срокът за взимане не е 7 дни. 7 дни е максималният срок, преди да я върнат или да започнат да начисляват магазинаж. А иначе, се предполага, че като пристигне, до ден-два ще си я получите. Никога не са ми звъняли. Но пък аз, като получа нещо, до два дни минавам да си го взема. За мен срокът от 7 дни е даден, ако случайно има обективни обстоятелства, които пречат на получателя да отиде - разболял се е, наложило се е непредвидено отсъствие, нещо такова. Разбира се, всеки си го интерпретира според своето разбиране за редно и нередно.
Виж целия пост
# 1 207
Не знам какво предполагат изпращачи и куриери, но ако получа пратка в четвъртък, силно вероятно е да си я взема в събота. Повече от толкова не съм държала нищо в офис, но този срок четвъртък-събота означава ШЕСТ подсещания. Ми не е нормално това, поне в моите разбирания за редно и нередно.
Виж целия пост
# 1 208
Какво означава при теб е съвсем друго. Ако посещаваш офиса в събота, то пратка няма какво да търси там от четвъртък. Това са цели 3 дни, почти половината време за съхранение. Оставя се бележка да се прати в петък за събота и готово.
И на мен ми е писнало да ми звънят от 20 офиса на Спиди и Еконт да ми кажат, че пратка пети ден престоява, и то след като с получател съм провела разговор изпращаме днес, утре е там - добре, утре ще я взема. А утрето е било преди 4 дни...
А най-ме кефи лятос като проведа споменатия разговор, но човекът в ден 'утре' е заминал на море и е решил да не се главоболи и с някаква си там пратка, която той самият уж иска. Ама и не му стиска да си я пренасочи към паланката, където е на море, защото ще трябва да плати още една куриерска такса.
Виж целия пост
# 1 209
Като знаеш, че можеш да отидеш чак в събота, защо не предвидиш кога да поръчаш.
Виж целия пост
# 1 210
Разликата е, че на теб това ти е работата явно, а аз си плащам за "удоволствието". Много ми е любопитно как така в Еконт могат с едно обаждане от реален човек да уточнят кога какво, пък Спиди не могат. Не знам защо така.

Пращахме мотоциклет по Еконт миналия месец, там се действа няколко дни предварително, стойка наехме, уточнявахме кога ще го вземем, и всичко беше съвсем ОК - веднъж ни се обадиха, разбрахме се и това беше. Но не сме си и помисляли за Спиди.

Вие само от гаражни сайтове ли поръчвате? Не мога да предвидят кога ще ми дойде пратката от обувки бг например.
Виж целия пост
# 1 211
Ако пратката ми пристигне в четвъртък, никога не са ми звънели до събота. То има реално един петък. Най-много в събота сутрин да получа напомняне по Вайбър, че имам пратка. Нещо лично е това май 😉
Виж целия пост
# 1 212
Не, работата ми не е да се разправям с куриери заради грешки на получателя. И изпращач, и куриер предполагат, че получателят си знае чудесно програмата и няма да задържа пратка. Получателят си мисли, че другите двама да му длъжни.
Дали получателят плаща, също е спорен въпрос. При нас конкретно получателите прегръщат доставката до офис на Спиди за наша сметка.
Не знаех, че сайт, който изпълнява поръчките същия ден, е гаражен, но щом поръчваш от обувки.бг или друг подобен сайт, значи си сметнала и неудобството с автоматичното позвъняване. Щом толкова те дразни, винаги можеш да блокираш номера.
П.п. по принцип аз поръчвам до адрес оттам.
Виж целия пост
# 1 213
Мен ме дразни получаването на SMS през ноща и когато се смени куриера да лъже, че ми се е обаждал и да не ми носи пратката - като искате да си я взема веднага да ми я донесе веднага, а той я оставя да се търкаля цяла седмица докато дойде колегата му и да ми я донесе Simple Smile
Виж целия пост
# 1 214
Значи, когато трябва да ти докарат пратка и се забатачват, почти няма начин да се свържаш с тях и да получиш информация, обаче ако пратката им е в офис, те подсещат честичко, да си я вземеш. Аз не поръчвам до офис, защото нямам наблизо, ама не знаех за тази им система. При еконт понеже есемесите са платени и поне не ти досаждат. Пък и я няма тази глупост с изпращането на автоматични съобщения, които нямат нищо общо с реалността.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия