Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 188 120
  • 1 357
# 1 065
Привет на всички,

някои има ли идея дали СМС-ите *след* доставка се водят непоискани търговски съобщения ?

Не се радвам на тези feedback request-и и от speedy ми казаха, че били част от услугата и не могат да ме отпишат.
Виж целия пост
# 1 066
Привет на всички,

някои има ли идея дали СМС-ите *след* доставка се водят непоискани търговски съобщения ?

Не се радвам на тези feedback request-и и от speedy ми казаха, че били част от услугата и не могат да ме отпишат.
Това е начин за обратна връзка и да споделиш, ако не си доволна от нещо в услугата. Аз го одобрявам.
Виж целия пост
# 1 067
И аз се радвам,че се интересуват от мнението ми Simple Smile
Имат си трески за дялане, но точно обратната връзка не е една от тях Simple Smile
Виж целия пост
# 1 068
Един-единствен път кликнах на третата намусена муцунка и ми звъннаха на телефона. Много любезна дама ме попита за причините, разказах, съгласи се с мен и каза, че като първа стъпка ще направят забележка на служителката и не помня кого щяха да уведомят, сигурно шефа на въпросната служителка. От години ползвам и Спиди, и Еконт, и съм от тези, дето нямат оплаквания. Особено в Спиди, в офиса, в който ходя, са едни страшно експедитивни и любезни младежи, никакви проблеми.  Всъщност и в еконтския е същото. Не знам само каква е реакцията, ако се кликне на средната муцунка. Аз все на първата ухилената съм кликала, изключвам тоя единствен /засега/ случай с крайната намусена.Simple Smile
Виж целия пост
# 1 069
Привет на всички,

някои има ли идея дали СМС-ите *след* доставка се водят непоискани търговски съобщения ?
Изобщо не се водят търговски съобщения 😉 Това е информация за качеството на предоставената услуга. То цели да провери удовлетвореността ти, а не да ти продаде или рекламира нещо. Всеки, извършил услуга, има право да те пита дали си доволен. Ти пък имаш право да не отговориш.
Виж целия пост
# 1 070
Здравейте.
Спиди изпращат ли все още въпросните feedback съобщения и само при получаване на пратка ли?
Тези дни се наложи да изпращам чрез тях и останах меко казано недоволна.
Виж целия пост
# 1 071
От няколко дни се опитвам да дам обратна връзка на Спиди за абсурдните им позвънявания, но отсреща е стена, не личи изобщо да ги интересува.
Имах пратка за получаване миналата седмица, награда от форумска игра. В деня на получаване ме уведомиха по Вайбър, което е ОК. На следващия ден -позвъняване и автоматично съобщение имаш пратка. На по-следващия - 2 позвънявания. На третия - три повиквания. Че е събота сутрин автоматизираната система не знае, разбира се. Това при седемдневен срок за получаване на пратката.
И в офиса, и след писмено оплаква на е - Ама то е автоматично, айтитата са го настроили. Не знам дали съм единствената, на която такъв телефонен тормоз й пречи, но и аз не смятам да имат вече повод да ми се обаждат.
Виж целия пост
# 1 072
И мен ме тормозят много, даже и за получаване на пари.
Виж целия пост
# 1 073
Не знам кое ай ти им е настроило съобщенията във вайбър за 2 и 15 през нощта, но ако чете  - да му таковам .... и .... и целия род Mr. Green
Виж целия пост
# 1 074
Да, и аз някъде по това време ги получавам съобщенията, ама не ме бърка особено, изключен е звукът, сутрин ги виждам. Даже си е хубаво, стана, прегледам си телефона и знам, че имам доставка. А не минути преди доставката да получавам съобщение за доставка, което я видя навреме, я - не.
Виж целия пост
# 1 075
Много мразя това че получавам съобщения от Спиди през ноща - винаги ме будят - поне сутрин да ги пращаха да има полза от събуждането Simple Smile
Виж целия пост
# 1 076
От няколко дни се опитвам да дам обратна връзка на Спиди за абсурдните им позвънявания, но отсреща е стена, не личи изобщо да ги интересува.
Имах пратка за получаване миналата седмица, награда от форумска игра. В деня на получаване ме уведомиха по Вайбър, което е ОК. На следващия ден -позвъняване и автоматично съобщение имаш пратка. На по-следващия - 2 позвънявания. На третия - три повиквания. Че е събота сутрин автоматизираната система не знае, разбира се. Това при седемдневен срок за получаване на пратката.
И в офиса, и след писмено оплаква на е - Ама то е автоматично, айтитата са го настроили. Не знам дали съм единствената, на която такъв телефонен тормоз й пречи, но и аз не смятам да имат вече повод да ми се обаждат.


Телефонът, от който ботът се обажда, просто го блокирах - нямаше отърваване от тези автоматични обаждания по всевъзможно време на деня и по много пъти... без да има как да попиташ за какво всъщност става дума. Смс-и получавам най-често някъде о/о 12 през нощта. Не зная дали идеята им е да се обадя в този час на куриера, за да му кажа, че не ми е удобен часът, указан в смс-а... доста тъпо организирано.
Виж целия пост
# 1 077
Поредното изпълнение на Офис Крива река.. имитира се опит за доставка в невъзможно време, след което се обявява "недоставена пратка" поради отсъствие на получателя и покана за посещаване на офис?!

Пример: Пратка с адрес за доставка в двора на ВМА и уточнение "в работен ден от 8 до 14:00 ч." "Дадена на куриер" за разнасяне в 7:14 ч. сутринта.. след 11 часа, в 18:26 ч. следва половинсекундно позвъняване, на което дори и бързия Джо не би могъл да отговори. 1 минута след това е обявен "неуспешен опит" за доставка... въпросът е, че такъв опит не е правен, защото никой не би ги пуснал да влязат във ВМА по това време и да установят, че "получателя отсъства". Да не говорим за неспазеното уточнение. Просто тъпа българска схема на мързеливци и обикновени некадърници...
Виж целия пост
# 1 078
Само дето Спиди нямат доставка по час на клиента от поне 2 години.
Виж целия пост
# 1 079
А колко трябва да ти е IQ-то, за да "опиташ" да доставиш пратка в болница, в петък, в 7 часа вечерта? При положение, че си я качил на буса в 7 сутринта от офис намиращ се на 500 метра от адреса?

Елементарното обяснение е, че пратката изобщо не е излизала от офиса и всичко е само театър..
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия