Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 188 008
  • 1 357
# 1 275
Пуснах поръчка от Fashion Days в петък вечерта. Днес сутринта е вече в офиса на Спиди, който посочих. Малко да ги похваля.
Виж целия пост
# 1 276
Аз да попитам, искам да си поръчам нещо (до адрес) но искам да ми доставят пратката след обед, че не мога да си я взема по-рано, а и в момента няма как друг да ми я вземе...
И мисля да използвам Спиди, понеже от магазина ми казаха, че ако оставят допълнителна информация кога клиента предпочита да получи пратката си са обръщали внимание досега. Първо се бях насочила към Еконт, че при тях може да се фиксира час за доставка, но се оказа, че за населени места без офис на Еконт не можело.
Та, да питам дали някой е прибягвал до тази услуга? Дали наистина Спиди биха уважили желанието ми за доставка след обед без да се объркат нещата?
Виж целия пост
# 1 277
От магазина те заблуждават некоректно. Спиди нямат причина да обърнат внимание, затова имат предикт. Няма как някой да прибегне до услуга точен час, защото просто я няма  вече от години.
Това, разбира се, изобщо не значи, че ще ти направят напук и с опит за доставка в 8 сутринта, но е силно на добра воля и зависи от натоварването на маршрута в деня за доставка.
Виж целия пост
# 1 278
От магазина те заблуждават некоректно. Спиди нямат причина да обърнат внимание, затова имат предикт. Няма как някой да прибегне до услуга точен час, защото просто я няма  вече от години.
Това, разбира се, изобщо не значи, че ще ти направят напук и с опит за доставка в 8 сутринта, но е силно на добра воля и зависи от натоварването на маршрута в деня за доставка.
Може и така да е, поръчвала съм и преди от тях, отново са ми доставяли със Спиди и мисля, че около 11:30 я доставиха пратката тогава - проблеми не съм имала.
Според мен трябва да има възможност да се избере поне интервал за доставка, част от деня... Понякога нямаш възможност да си я вземеш по това време или няма как да се вкъщи, а когато няма офис, нямаш друг избор... Малко ми е странно, понеже в близко градче съм виждала Спиди да разнасят пратки...около 16:00 часа...
Не знам дали има възможност за доставка в събота, при Еконт мисля, че има...
Другият ми вариант е ако подранят, както споменахте предикта, нали оставят телефон - да опитам да помоля да я доставят по-късно...
Виж целия пост
# 1 279
Би могла да се уговориш с куриера да смени часа на доставка, ако предиктът ти е даден сутринта, просто няма гаранции, че ще има технологична възможност.
Виж целия пост
# 1 280
Еконт доставят в събота с точен час, услугата се заплаща и доставките са до обяд,  ако имат офис в населеното място.
Със Спиди съм уговаряла час за доставка с куриера, но дали ще се получи зависи от него.
Самият магазин няма как да гарантира нещо независещо от тях.
Виж целия пост
# 1 281
Би могла да се уговориш с куриера да смени часа на доставка, ако предиктът ти е даден сутринта, просто няма гаранции, че ще има технологична възможност.
При последната ми доставка със Спиди предикт получих вечерта преди доставката и съответно се обадиха на другия ден преди да дойдат.
Виж целия пост
# 1 282
Здравейте,
Имам да вземам наложен платеж, който е на повече от месец. Въпроса ми е, знаете ли дали ще ми го изплатят или да си спестя ходенето и нервите!?
Благодаря!
Има голям шанс НП да е архивиран.
Обаждате се на нац. телефон(070017001) и задавате точен ден(понеделник-петък) и офис, от който желаете да си получите сумата. Сумите се разархивират от днес за утре(най-рано).
Виж целия пост
# 1 283
Фирмата е много зле.
Имам чувството,че  е пълно с малоумници и измислени правила...
1.Искат ти лична карта или друг документ за самоличност за легитимация,кoетo е право само полицията
2.Функцията отвори и провери,при тях е отделна,можеш да гледаш,но за проверка,трябва да се разреши от продавача...
3.Исках да включа уред за проверка на състоянието му,а ми беше казано.че не може,защото ако уреда не бил в ред,можело да даде на късо и техниката им в офиса щяла да изгори и офиса да не функционира...Е да това беше в началото,но трябваше да изчакам да се свърже с някои си по телефона и да получи разрешение да използвам контакта за проверка на стоката...)
4.В изложеното на вратата  работно време,не пише почивка от и до,но по обедно време се изпълнява,но не се знае от кога и до кога...
5.При доставка на адрес ти звънят 2 пъти в 9.00h и на обяд в 12.00h и и та оставят в офиса,макар,че е платено до врата,а не до офис и ти казват -СПАСЯВАЙ СЕ... И  пратката остава в офиса,до последно,без повече абгажименти от тяхна страна...
6.В online профила пратката не фигурира,никога,а камо ако тръбва да се разпоредя с нея....
7.При измерване на дължина,височина и обем,дерат кожи всякакви,защото им е толкова акала...
Абе всичко най-най-хубаво,за тази неадекватна и измислена фирма...
Виж целия пост
# 1 284
Форумът позволява редакция на мнението.
Виж целия пост
# 1 285
Това... по-горното... за Спиди ли е, или за Еконт?
Виж целия пост
# 1 286
"Преглед и/или тест" не зависи от Спиди или който и да е куриер, стоката не е тяхна за да разрешават или отказват тази опция.
Виж целия пост
# 1 287
А колко пъти трябва да звъннат за доставка на адрес, щом 3 пъти не е достатъчно?
Виж целия пост
# 1 288
При доставка на адрес посочват часови диапазон, който се спазва идеално при мен.
Виж целия пост
# 1 289
Да, в смс-а има часови диапазон и винаги е спазван. Даже съм се разбирала с куриер да мине по друго време същия ден, когато ме е нямало на адреса. Промяната за доставка в друг ден е безплатна, за разлика от пренасочването - това и за Еконт се отнася.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия