Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 187 946
  • 1 357
# 1 290
По въпроса за изискването на ЛК при получаване на пратка, това също не е прищявка на конкретната фирма, а задължение, при това не е от вчера или днес.Хубаво е да се чете какви са ни правата и задълженията, не да се хленчи на принципа-щото аз съм клиент, мога да си пиша всичко, което ми дойде, ама дали е така няма значение...
Виж целия пост
# 1 291
Има какво да се желае от Спиди, но пък тарифите им са достъпни. Еконта минаха всякакви граници!
Отделно, имам предпочитания към фирми, които работят по договор със Спиди и съм анти-мишките, които ползват Еконта заради касовите им бележки и връщат пари само през Еконт. Общо взето, заради тези мишки взех да намразвам Еконт и предпочитам Спиди.
Отделно да кажа, че съм подавала жалба срещу куриер на Спиди и веднага беше уволнен. Така че Спиди си имат политика, имат добра система за известяване и допълнителни опции, които Еконт нямат.
Ако някой не си е получил пратката, то да търси вината у куриера, който не си е изпълнил задачата, и да се оплаче на ръководството на Спиди.
Виж целия пост
# 1 292
И в Еконт ми искаха лична карта миналата седмица, защото там препратих пратка от DHL, с които си партнират. За тази конкретна пратка ми искаха лична карта. Да не говорим, че също наскоро беше объркан офиса, на който да получа пратката (при коректно зададен от мен и от онлайн търговеца адрес), наложи се пренасочване и цената на доставката ми стана двойна. За пратка с цена 38 лв платих доставка 10 лв. Това пак заради прехваления Еконт.
Виж целия пост
# 1 293
В Еконт винаги без изключение ми искат лична карта, макар че с едната служителка сме на ти. Вече не помня от колко години работи в този офис. Тя просто стриктно изпълнява протокола.
В Спиди искат ПИН на пратката.
Виж целия пост
# 1 294
Има какво да се желае от Спиди, но пък тарифите им са достъпни. Еконта минаха всякакви граници!
Отделно, имам предпочитания към фирми, които работят по договор със Спиди и съм анти-мишките, които ползват Еконта заради касовите им бележки и връщат пари само през Еконт. Общо взето, заради тези мишки взех да намразвам Еконт и предпочитам Спиди.
Отделно да кажа, че съм подавала жалба срещу куриер на Спиди и веднага беше уволнен. Така че Спиди си имат политика, имат добра система за известяване и допълнителни опции, които Еконт нямат.
Ако някой не си е получил пратката, то да търси вината у куриера, който не си е изпълнил задачата, и да се оплаче на ръководството на Спиди.

Да, повярвах ти, колко фермана жалби съм написала на Спиди и става все по-зле, никакъв ефект, само ги регистрират и куриера си е все същият, не му пука грам, че ще пиша оплаквания, като не ми достави пратката на адреса, както е заявено, а за пореден път я зареже в офиса, без въобще да идва на адрес.
Виж целия пост
# 1 295
Настоявайте за проверка кога точно ви е звъняно и колко време, преди да затвори. Всяка нормална централа показва това. Ние сме супер мижава фирмичка и централата ни показва времето на свободното звънене, та на Спиди ли няма да показва?
Ако обаче се окаже, че куриерът наистина е звънял повече, вижте си телефоните. Енти път пиша, предишният ми телефон започваше да звъни с над 20 сек закъснение.

Също искайте повторен разнос.

Всичко това по мейл. Четат ги същия ден.
Виж целия пост
# 1 296
Изморих се вече, да се разправям с тях и да си пиша, да не кажа, че вече имам чувството и че нарочно го правят, защото се оплаквам, вече избягвам даже  и магазини, които работят със спиди. Всеки път разправии, къде ми е пратката, що е в офис, а не на адрес и на магазина изпращач също винаги пиша, че са изпратили до адрес, а не се разнася и седи в офис.
Просто вече гледам да си го спестявам, магазини бол, не съм се оставила без пазар.
Виж целия пост
# 1 297
Аз се оплаквам на продавача. На НМ съм се оплаквала от Еконт.
Последно - оплаках се и на LCW, и писах на Спийди, защото трета пратка вместо на автомат - отива в офис.
После се скъсаха да ме уведомяват къде ми е пратката и да ме канят да пиша, ако има проблеми.
Виж целия пост
# 1 298
Ако пратката е по-обемна от това, което може за клетките, директно отива в най-близкия офис. Изписва го като предупреждение всеки път при попълване на товарителницата, така че може би не Спиди са криви (не знам все пак за колко обемни пратки става дума).
Виж целия пост
# 1 299
Ако пратката е по-обемна от това, което може за клетките, директно отива в най-близкия офис. Изписва го като предупреждение всеки път при попълване на товарителницата, така че може би не Спиди са криви (не знам все пак за колко обемни пратки става дума).
Не беше прекалено обемна. И на мен ми го казаха, обаче случаят не беше такъв.
Сега точно по тази причина разделих пратка от LCW, защото с чаршафи щеше да стане наистина обемна.
Виж целия пост
# 1 300
Защо питат при изпращане, дали разрешавам получателят да заплати с карта?
Виж целия пост
# 1 301
Има сайтове, онлайн търговци, предимно разни малки фирми, които не разрешават да им се плаща с карта, не само виртуално в сайта, а дори и в офиса на куриера. Защото ще изгубят някакъв минимален % от сумата, нямам друго обяснение. А че в повечето случаи тегленето от банкомат също струва пари на клиента - това не ги интересува.
Виж целия пост
# 1 302
Ако получателят плати с карта, ще получиш малко по-малко от обявената стойност на наложения платеж, понеже има такса.
Виж целия пост
# 1 303
Ясно. Просто се чудех къде е уловката.
Виж целия пост
# 1 304
Има сайтове, онлайн търговци, предимно разни малки фирми, които не разрешават да им се плаща с карта, не само виртуално в сайта, а дори и в офиса на куриера. Защото ще изгубят някакъв минимален % от сумата, нямам друго обяснение. А че в повечето случаи тегленето от банкомат също струва пари на клиента - това не ги интересува.

Никой не обича да плаща банкови такси.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия