Матурите за 4-ти клас

  • 37 986
  • 580
# 525
 
Не бях сигурен за отговора, но написах Б, защото стрелка 3 /В/ е в планината и сочи към река свързана с морето, която според мен показва, че всички води се вливат в морето и се затваря кръговрата.
След отговора на Павката на Ирина за втората причина, да избереш кучето за приятел, този ми стана любим от матурите.   bouquet Дано да четат от МОН тук и ако има някой с ресурс какъвто и да било, може да му е много полезно.
Виж целия пост
# 526
За вярна зачетоха сбъркана задача, на "правилно отговорилите" само- нацелилите отговора, който МОН бе решил, че следва да е верен.

http://novanews.bg/news/view/2013/06/03/51385/%D0%BD%D1%8F%D0%BC … 0%BB%D0%B0%D1%81/

http://www.e-79.com/news-64454.html
[/quote]

Ужас!!! Отчайвам се! Ще пиша на МОН! Имат контакт и някакъв друг имейл на сайта за матурите! Директорките и проверяващите приемат само ключа за верен и се съобразяват само с него, защото въвеждат данните електронно и компютъра не признава друга буква!
Абсурд е да задаваш спорни въпроси на четвъртокласници!!! Все едно те да ти решат исторически или научни проблеми, по които още се работи в световен мащаб и няма категорични отговори. Или това, че цял свят знае, че кристалите се образуват в облаците, но при нас българите, напук пък - само при падането си надолу.
Нали трябва, все пак, да се съобразим и с НАУЧНАТА ДОСТОВЕРНОСТ, а не само с некомпетентни, недомислени измишльотини на национално ниво при това! Добре, че света не говори български, пък и не го е еня за нас, че сме посмешище!
Не е там работата кой уцелил отговора и кой-не? Децата не са глупави, но са на по 10 години! В този объркан свят и с този изключително неграмотен материал в учебниците си, не е честно да ги объркваме още повече... Защо правят такива експерименти? Имам чувството, че МОН има за цел да затъпи и тотално оплеска представите на децата...
Виж целия пост
# 527
 Аз писах на МОН, обаче ням никаква реакция. Напълно нормално е, защото ще трябва да поставят под въпрос издание на Просвета, писано,проверявано,отпечатвано,учено по него.... Няма да стане. Ама все някой ще бъде попритеснен и дано са по-прецизни занапред.
Виж целия пост
# 528
Добре де.. аз не искам да защитавам МОН, защото смятам въпрос 9 по ЧП за некоректен. Но в интерес на истината въпросът не е къде в природата се образува снега, а къде на СХЕМАТА. И в тоя ред на мисли точно под числото 3 на СХЕМАТА се образува снега  Wink
Отделно е, че всъщност не е коректно да се изважда някаква измислена схема от реалната, случваща се в природата  Wink
Виж целия пост
# 529
Според мен всички въпроси по матурите бяха коректни!  Отделен е въпроса, че всеки може да си тълкува както реши и недоволни винаги ще има. Peace
Виж целия пост
# 530
  Аз няма от какво да съм недоволна, по отношение на представянето на детето. Защото трябва да има шестици по критериите. И далеч не тълкувам за себе си, а от гледната точка на възраст, важност и преподаване.
 
   
И в тоя ред на мисли точно под числото 3 на СХЕМАТА се образува снега  Wink

  Въпросът е, че е по скоро НАД, а не ПОД. В схемата изглежда,че снегът се образува ако не на земята, то в най-добрия случай във въздуха докато пада.Тази схема ще остане в съзнанието на децата. Имаше родители, които защитаваха избора на отговора, точно като посочваха схемата от учебника. С една дума не е важно как стават нещата, а как МОН е казал,че стават.  Grinning
Виж целия пост
# 531
Не бях сигурен за отговора, но написах Б, защото стрелка 3 /В/ е в планината и сочи към река свързана с морето, която според мен показва, че всички води се вливат в морето и се затваря кръговрата.
След отговора на Павката на Ирина за втората причина, да избереш кучето за приятел, този ми стана любим от матурите.   bouquet Дано да четат от МОН тук и ако има някой с ресурс какъвто и да било, може да му е много полезно.

Благодаря ти   bouquet

Нашите деца, май имат сходно мислене.
Моят също беше писал, че петлето го дразни, понеже буди всички рано-рано и беше избрал кучето за приятел и пр.


Пуснах тема за 9-ти въпрос от ЧП и първият отговор ме изненада /предполагам, че може и да се бъзика потребителя/ - посочил е стрелка 1  Shocked
Ето линк: http://www.stringmeteo.com/forum/viewtopic.php?t=2233
Виж целия пост
# 532

 

Нашите деца, май имат сходно мислене.
  Не е мое детето, а на Ирина от форума. Аз само си се хваля с него.  Grinning
Виж целия пост
# 533
хаха - няма единно мнение по въпроса в посочения форум, какво остава да има такова сред четвъртокласниците  Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Предлагам да питаме Емо Чолаков Sunglasses
Виж целия пост
# 534
A m b e r , не визирах теб, а говоря по принцип!
Виж целия пост
# 535
Според мен всички въпроси по матурите бяха коректни!  Отделен е въпроса, че всеки може да си тълкува както реши и недоволни винаги ще има. Peace
Коректни са въпроси, които са недвусмислени и ясни, особено за 4-класници. Затова не подкрепям тезата, че всички въпроси по ВО са били коректни. Не говорим за уловки, с цел да разбрем дали децата мислят, а за двусмислени въпроси. Това, че отговора е верен спрямо въпроса, не значи, че въпроса е зададен коректно  Wink
Виж целия пост
# 536
Лично за мен матурите по БЕЛ, М и ЧП бяха коректни. Но по ЧО има нещо......
Виж целия пост
# 537
хаха - няма единно мнение по въпроса в посочения форум, какво остава да има такова сред четвъртокласниците  Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Предлагам да питаме Емо Чолаков Sunglasses

Сакън, нИмоЙ с лошо!!!

Админът на специализирания метеорологичен форум, първоначално написа:

Цитат
В случая вероятно се визира (от автора на задачата) за правилен отговор 2, но... наистина задачата е малко неуместна (особено като за 4-ти клас). Нещата точно около процесите в облаците са прилично сложни и не винаги може да се отговори еднозначано и елементарно на подобен въпрос Smile . Моят само малко по-дълъг отговор-контестация Smile в случая би бил, че ситните (течни Smile ) капки в облаците, обикновено първо стигат до преохладено състояние (течна форма под 0°C), след това, при определени допълнителни условия, замръзват само част от тях (появяват се отделни ледени ядра), след което процесът продължава с "полепване" по вече замръзналите и впоследствие замръзване и на други от останалите капки, при който процес в крайна сметка се образуват сложните по форма снежинки, след което последните се отправят към земята... При замръзването при образуване на град процесите в облаците са още по-сложни Smile ...

А "схемата" като цяло е доста подвеждаща, явно авторът й не е съвсем наясно с въпросните процеси Smile ...


И след като го "светнах" за правилният отговор според МОН, взе, че се гътна  Mr. Green:

Цитат
Верен отговор 3?! Shocked Е, за съжаление ще трябва да се върна в трети клас Crying or Very sad , чао на всички и сори Bowling Laughing ...
Виж целия пост
# 538
Питам от името на леля ми...

Знаете ли кога ще излязат резултатите? Освен това може ли някой да ми даде списъка с книги за лятото? Братовчедка ми (4 клас) гледа да ме заблуди, че са дали същите от миналата година.

Другото, което бих искала да ви попитам е...Вашите деца по колко време са в интернет? Имат ли скайп и фейсбук? Моята братовчедка има и двете и непрекъснато е вътре, леля ми е сама и работи по 10 часа на ден и аз взех да подпитвам детето...

Благодаря предварително.   bouquet
Виж целия пост
# 539
 venie, резултатите се обявяват в класа от класните.

  За другите въпроси дискусията може би е добре да следиш темата с наборите или ако има конкретна такава тема в Нашите Деца
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия