Проблем с наемодател

  • 2 719
  • 26
# 15
Инетресно  как за 10 дена се навъртат 60 лв.
Виж целия пост
# 16
Проблема не са тези 30 лв. Плащал е до сега ток за 150 лв октомври,ноември и т.н. без да пуска печка, а сега тока му е 8 лв. Айде като е чужденец да смучем. За това няма развитие тая държава. Въпроса е принципен. Заради тези заплахи и измами, той от тока,  който 100 % се краде си е платил сметките за водата за 10 години напред.
Виж целия пост
# 17
Инетресно  как за 10 дена се навъртат 60 лв.
Явно е дошла изравнителна сметка.
Виж целия пост
# 18
Проблема не са тези 30 лв. Плащал е до сега ток за 150 лв октомври,ноември и т.н. без да пуска печка, а сега тока му е 8 лв. Айде като е чужденец да смучем. За това няма развитие тая държава. Въпроса е принципен. Заради тези заплахи и измами, той от тока,  който 100 % се краде си е платил сметките за водата за 10 години напред.

Кой му краде тока - собственикът ли?  Че да му го връща с водата.
Виж целия пост
# 19
Как ще иска цялата дума като е пуснал нови хора да живеят там.Точно въпросните лица са тези,които са навъртели сметката. От последното засичане на водата са 10-тина дни. Знам,че го лъже и понеже не е взел една стотинка от тези момичета сега иска да ги вземе от чужденеца. Тях защо не ги заплашва. Може да се гадае много и затова трябва да отида директно във ВИК, но той няма да се размине със заплахите.
Вие сама пишете, че е имало реален отчет в деня на напускане. Реалният отчет е гаранция за реална изравнителна фактура за изразходваната от вас вода в имота до момента на напускане. Кой трябва да я плати? Следващите наематели, намодателя, аз  Tired ???
Имаше отчет за тока, не за водата.  Защото трябваше да снимам водомера и да не се занивам. Кой да ти се сети,че ще станат такива неща. Водата никога не е била повече от 6лв. Не знам каква е тази изравнителна сметка. Това си е чиста измама.
Виж целия пост
# 20
Не е задължително да е измама. Зависи кога за последно е засичан водомера. Ако много месеци са идвали само сметки на база, при засичането може да се получи голяма изравнителна сметка. Аз самата дълго време получавах на база сметки за 5-6 лева и при изравняването сметката беше около 40. Съвсем нормално е.
Виж целия пост
# 21
...Как ще иска цялата дума като е пуснал нови хора да живеят там.Точно въпросните лица са тези,които са навъртели сметката. От последното засичане на водата са 10-тина дни...

В първия си пост пишете, че му иска половината, а не цялата. Последно?
При предаване на владението инкасатор вика заинтересованата (този, който е ползвал имота и дължи сумата за консумативите). По желание е, ако не го направи, плаща по фактура (поискайте да ви я покаже).

Но пак казвам - най-вероятно е изравняване, това е вода, която е използвана предните месеци (от вашия приятел) и не е отчетена своевременно.

Така и не разбрах той колко дни от проблемия месец е имал владение?
Виж целия пост
# 22
Никой не е идвал да засича водата до деня в който той напусна,  а аз даже от стреса бях забравила. Сега тозо човек иска той да плати половинатс. Като до сега водата не е била повече от 6-7 лв.
Добре, вие сама казвате, че в деня на напускане е имало реален отчет. Така ли е? Ние няма как да гадаем какво се е случило на база на противоречивите ви мнения. Не сте си засекли- ваш проблем. Искат ви пари за период в който сте обитавали жилището- нормално. И аз също не разбирам каква е връзката м/у високите сметки за ток и тази за вода. Мислите, че хазяина се е вързал към вашият електромер, за да ви товари с неговата консумация на ток? Ако не разбирате какво означава "изравнителна сметка" и отчет на база, попитайте родителите си /струва ми се, че сте млад човек, който досега не е плащал сметки за битови услуги/, или прочетете тук:

Как се определя сметката за вода?
Скрит текст:
Сметката за вода за домакинствата се определя по два начина: по показания на водомерите или на база брой живущи. В случай че в жилището на всяко водопроводно отклонение (щранг) има монтирани водомери и те са въведени в базата данни на “Софийска вода” след като са пломбирани с пластмасова пломба, сметката се формира по техните показания. Проверител периодично отчита индивидуалните водомери. В месеците между два реални отчета се начислява служебно изчислено количество вода, определено въз основа на средния разход в имота през предходни периоди. След извършване на действителен отчет, сметката се изравнява в съответствие с реалното потребление. За потребители, които нямат монтирани водомери на всеки щранг, водомерите им са неизправни или нямат пластмасова пломба, сметката за вода се формира на база брой живущи. Съгласно Наредба №4 за всеки обитател се начисляват по 6 куб.м месечно при топлофицирано жилище и по 5 куб.м месечно при нетоплофицирано жилище. За сгради–етажна собственост, при разлика между отчетеното количество вода по общия (приходния) водомер и сумата от потреблението в обособените имоти (консумация по индивидуални водомери и начислена база на брой живущи), към индивидуалния разход във всеки имот се начислява съответно количество "общо потребление”. Това количество „общо потребление” се включва във фактурите само веднъж на всеки три месеца.
Защо получавам сметка с голяма консумация?
Скрит текст:
След извършване на отчет на водомерите, може да получите сметка с по-висока консумация от обикновена, в случай че: (1) за голям период от време не е осигуряван достъп на проверител на водомери за действителен отчет и автоматично изчисленото водопотребление е по-малко в сравнение с реално изразходваните количества вода. При отчет на показанията на водомерите, консумацията е изравнена в съответствие с реалното използваните количества вода; (2) временно е преустановено издаването на сметки за имота (закрити услуги) и е предоставена информация, че той отново се обитава. При действителен отчет се формира сметка за водопотреблението, което не е таксувано до момента; (3) начислено е количество „общо потребление”, което се включва във фактурите само веднъж на всеки три месеца. моя добавка: или след осигуряване на достъп до жилището за да се направи реален отчет.
Какво да направя, за да отговарят сметките на потреблението ми?
Скрит текст:
За да бъдат точни данните във Вашата сметка, е необходимо навременно да ни информирате за настъпили променени в потреблението на вода в имота. Можете да се свържете с нас при посещение в център за обслужване на клиенти или чрез Телефонния ни център на номер 0700 1 21 21. Обърнете се към нас, в случай че: (1) не сте имали възможност да осигурите достъп до имота на определената дата за отчет на водомерите. Показанията им може да подадете до 2 работни дни след датата на посещението на проверителя; (2) имотът не е посещаван от проверител повече от 6 месеца; (3) при ремонт или подмяна на индивидуалните водомери в имота; (4) при промяна в собственосттта на имота, правото на строеж или на режима на неговото ползване; (5) планирате за определено време да не необитавате имота или ако след прекъсване отново обитавате даден имот.
източник на информация: http://www.sofiyskavoda.bg/qa.aspx

НСЧ, споменава се плащането на цялата сметка за вода, защото споменах, че при така представена ситуация, ако аз бях наемодател, щях да изискам цялата сума за вода Simple Smile.
Виж целия пост
# 23
Забравете,че питах, разбрах това,което ми трябваше. Не ми се обяснява на всички какво и що. Плащаме сметката и пускам жалба срещу него за психически тормoз,заплахи и вземане на пари без да има излязла фактура. Тези 30 лв ще му излязат през задника.
Виж целия пост
# 24
Няма нищо лошо, че си питала. Това, че не ти харесва отговорът не означава, че темата няма да е полезна на друг наемател Peace
Все пак, ако не е проблем - през каква част от този месец е имал владението?
Виж целия пост
# 25
Преди да пуснете жалба поискайте поне квитанция,че сте дали пари.Иначе няма как после да го докажете.
Виж целия пост
# 26
Забравете,че питах, разбрах това,което ми трябваше. Не ми се обяснява на всички какво и що. Плащаме сметката и пускам жалба срещу него за психически тормoз,заплахи и вземане на пари без да има излязла фактура. Тези 30 лв ще му излязат през задника.
Сигурно ще заведете дело,за тормоза.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия