Какво ниво на език е необходимо за работа в кол център?

  • 9 861
  • 35
# 30
 Затова колко е ниско Б1 ,специално за немският език,с моят сертификат Б1 мога да се явя на изпит за получаване на гражданство.Изпитът се състои от въпроси свързани с историята на Германия.Така че,не мисля че Б1 е ниско ниво.В Б2 се доизучува научената граматика в Б1 и се учат тънкостите на езика.Специално аз,ще продължа обучението си по немски изик до ниво C1.Според мен и важно не степента по сертификати, а в това дали ако седнеш да разговаряш с немец можеш да го разбереш. Естествено аз , нен разбирам всичко на 100%,защото все пак се занимавам с езика само от 3 години. Но както се казва,ще поживеем и ще видим,кое как ще се оправя с немския в България Sunglasses Simple Smile
Виж целия пост
# 31
Да, разбира се, че можеш с Б1 да подадеш документи за получаване на немско гражданство. И въпреки това, нивото си остава ниско. Много зависи и от това, какви са критериите на даден човек към самия себе си: иска просто да се оправя разговорно на езика или да навлезе по-надълбоко в него.
Но пък от друга страна не е нужно и всеки да е филолог например, защото различните хора, ползват езика по различни причини.
Съгласна съм с това, че сертификатите сами по себе си, не са кой знае какво мерило за владеене на езика, но все пак са някакъв ориентир  Wink
Виж целия пост
# 32
Здравейте, реших да се преквалифицирам и да поработя малко с езици. Работен опит с английски (между B1-B2) - доста и по-скромен немски (между A2-B1)
В момента ми предстоят интервюта в Telus, 60к и Sutherland, а може би и още някоя компания, ако решат да ме поканят.
Моля ви ориентирайте ме в разликите в заплащенто между позициите само с английски и позициите с английски и още един чужд език.
Кои са "добрите" и "лошите" кол центрове?
Виж целия пост
# 33
60К в никой случай, сестра ми тъкмо напусна от там, няма такъв кошмар.
За съдърланд съм чувала и добри и лоши отзиви, явно зяависи в кой проект се паднеш, а телус не съм ги чувала. Принципно не мисля, че разликата в заплащането е спрямо езика, а спрямо проекта и колко плаща клиента, но има логика с 2 езика да е по-високо принципно.
Виж целия пост
# 34
Разбира се че има разлика в заплащането в зависимост от това какво е нивото на владеене на езика и какъв е езикът. Всъщност просто в някои кол центрове имат доста ниски изисквания и заплащането им е ниско. Само с английски е трудна работа, но в Sutherland търсят често за нощни/уикенд смени. Ако техническата грамотност е по-висока шансовете се увеличават. Комуникативните умения също са важни.
Виж целия пост
# 35
Не съм работил в кол център, но си мисля, че B1 е напълно достатъчно какво устно, така и писменно. B2 вярно е една голяма стъпка отгоре, но в B1 се учат повечето важни времена които се използват в ежедневието и не само + достатъчно добра писменна подготовка. Разбира се по всички тези обяви за кол центрове и не само всички искат да си някакъв гуру по езика и да имаш не B2 ами C1, а в някой случаи искат и C2  Joy ненормална работа е това според мен. Убеден съм че ако се направи експеримент и се сложат един срещу друг двама човекам, единият с B1, а другият с B2 и си говорят известно време на всякакви теми от ежедневният живот в кол центъра и изобщо, то няма да има кой знае и дори бих казал никаква разлика осезаема и този с B1 ще е на достатъчно добро ниво за да дискутира темите. Вече C1 си е много сериозно ниво и разбира се че ще има разлика, но за какво за Бога му е на човек C1 за кол център и при повечето ежедневни разговори и дискусии? За какво? Всичко е някаква нивоМания според мен  Peace

Зависи от конкретния работодател, позиция, проект и така нататък. АКо говориш по телефон обикновено търсят C1 нагоре, но реално B2 ще ти е достатъчно. Ако работиш административна дейност и B1 ще ти е достатъчно.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия