WIZZ AIR - 24

  • 80 948
  • 742
# 675
Мимии  bouquet
Извинявам се ако е коментирано вече, но ако имаме запазени места при резервацията, сега при чека ще ни ги "даде" ли по подразбиране системата?
Да, и ви показва в една малка графика. Peace
Виж целия пост
# 676
Да питам и тук:
Разрешават ли Wizzair да се пътува с кученце на борда, какви са условията, какви документи се изискват и плаща ли се нещо за кучето?.. Предполагам и ваксини някакви се изискват когато напуска границата... newsm78 Изисква ли се чип или само паспорт е достатъчен?
Моля някой пътувал с домашен любимец, да сподели...  Praynig
Виж целия пост
# 677
"Животни не могат да пътуват на полети на Wizz Air, с изключение на кучета водачи, пътуващи със собствениците си, които притежават документите, посочени в разпоредбите на засегнатите от превоза държави, като кучетата трябва да отговарят на посочените там условия."
https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/putnicheska-info … oleti-na-wizz-air
Виж целия пост
# 678
Beretsheri, благодаря.... bouquet
Виж целия пост
# 679
Здравейте! Търсих, но не намерих нищо по темата, дано не ви спамя. Допуснах супер тъпа грешка при онлайн чекирането и съм дала друга година на валидност на паспорта, иначе датата, номер, имена, всичко е вярно. С телефона им не мога да се свържа вече два дни. Писах им и през онлайн формата за контакт. Някой знае ли как да процедирам и друго какво мога да направя?
Нищо не е нужно да правите, никой няма да Ви направи проблем за грешна дата на документа за самоличност. Също така можете да посочите при регистрацията данни на лична карта и да пътувате спокойно с международен паспорт.

Благодаря за бързия отговор! Тогава наистина ме успокои, защото доста се бях шашнала след допуснатата от мен грешка.
Полетите ми минаха и вече мога да пиша и от личен опит Simple Smile
На гишето на Wizz нa летището преди първия ми полет нямаше никой и реших да питам там за моя проблем. Промениха ми годината на валидност на паспорта в системата, не съм заплащала нищо за услугата. Oбясниха, че не би трябвало да има проблем, щом паспортът е в срок.
Виж целия пост
# 680
Здравейте!Току-що закупих два билета и направих резервация за места. Местата са еднакви и в двете посоки. Получих потвърждение и видях, че на връщане за единия човек не са взети парите за резервацията. Като вляза в профила и виждам че има вписано място така както съм го задала. Опитвам се да направя резервация на мястото но ми го дава като заето. Моля за съвет.

Аз имам същия проблем.
Интересното е, че мястото, което бях избрала си стои отбелязано до името, но не са взети пари, нито пък излиза seat selection.

И аз съм с този проблем. Питах в темата преди известно време, но никой не можа да ме посъветва нищо. Само че при мен в резервацията ги има като места отбелязани, но за единия пътник и в двете посоки не са ми взети паричките.
Кога Ви е полета. Аз ще летя на 26.02.2017 а билетите с които имам проблем са за по-късна дата за мъжа ми и детенце. Мисля ако до тогава нямам никакъв отговор и движение по проблема като отида на летището да питам. Ако Вие имате по-скоро инфо моля пишете. Благодаря предварително.
Юли месец. Моля споделете като се върнете.
Днес питах на летището за запазеното място което не е платено. При проверка от служител се оказа че мястото в програмата на Wizz е заето а като се отвори програмата за местата в самолета го дава празно. Последната програма я вижда само служителката.  Тя ме посъветва да звъня на кол центъра на Wizz.А от там не че вдигат телефоните си.
Виж целия пост
# 681
 Виз еър прекратява полетите си между Кьолн и София от месец май.
Виж целия пост
# 682

RVelikova, моля ако се свържете с кол центъра да дадете инфо какво са отговорили.

Виж целия пост
# 683
Здравейте,
В събота вечер резервирахме билети за Рим, но нямаме все още фактура за плащането.
Пристигна на майл пътен план, успяхме да чекираме билетите и си принтнахме бордните карти.
Дали да изчакам още ден- два или да се свържа по някакъв начин? Какво щи посъветвате?

Виж целия пост
# 684
Здравейте,
В събота вечер резервирахме билети за Рим, но нямаме все още фактура за плащането.
Пристигна на майл пътен план, успяхме да чекираме билетите и си принтнахме бордните карти.
Дали да изчакам още ден- два или да се свържа по някакъв начин? Какво щи посъветвате?


А фактурата за какво ви е?
Виж целия пост
# 685
Не се ли издава вс. Път ? Или е след изрично искане на клиента?
Виж целия пост
# 686
Не се ли издава вс. Път ? Или е след изрично искане на клиента?
фактурата не пристига веднага, т.е. изчакайте няколко дена и ще пристигне
Виж целия пост
# 687
Не се ли издава вс. Път ? Или е след изрично искане на клиента?
По принцип се издава, но понякога идва по-късно.
Не ви е необходима за да пътувате.
Виж целия пост
# 688
Благодаря ви за бързото инфо bouquet
Виж целия пост
# 689

От юли...
Малта , Рим Чампино, Векшьо-Швеция
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия