WIZZ AIR - 24

  • 80 965
  • 742
# 615
Има ли разлика в размерите на чекираните куфари от 23 кг и 32 кг и всъщност къде мога да видя какви са размерите?
Чекираният ви багаж не може да е по-голям от:

Ширина: 149 см
Височина: 119 см
Дължина: 171 см

Ограничения за теглото: 32 кг на брой

https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/putnicheska-informatsiya/bagazh#/

Благодаря, ние сме закупили лек чекиран багаж с максимално тегло 23 кг.
Виж целия пост
# 616
Благодаря, ние сме закупили лек чекиран багаж с максимално тегло 23 кг.
Важат същите ограничения на размерите.
Виж целия пост
# 617
Имам полет на 31 март и днес отворих резервацията, да видя как се движат нещата. Гледам надпис: Онлайн чекиране: Чекирайте се в рамките на 9 ден(дни), но няма бутон, с който да продължа. Въпрос на лош превод е сигурно и като че ли трябва да го тълкувам, че чекирането ще е възможно след 9 дни. Бъркам ли някъде, или ...?
Виж целия пост
# 618
Не бъркаш, така е, след 9 дни може да се чекираш. Един месец преди полета е възможно чекирането при Уиз.
Виж целия пост
# 619
Не бъркаш, така е, след 9 дни може да се чекираш. Един месец преди полета е възможно чекирането при Уиз.
Благодаря за разяснението. И все пак много неясно е написано. / какво нещо е преводът/ newsm78
Виж целия пост
# 620
Здравейте!Току-що закупих два билета и направих резервация за места. Местата са еднакви и в двете посоки. Получих потвърждение и видях, че на връщане за единия човек не са взети парите за резервацията. Като вляза в профила и виждам че има вписано място така както съм го задала. Опитвам се да направя резервация на мястото но ми го дава като заето. Моля за съвет.

Аз имам същия проблем.
Интересното е, че мястото, което бях избрала си стои отбелязано до името, но не са взети пари, нито пък излиза seat selection.

И аз съм с този проблем. Питах в темата преди известно време, но никой не можа да ме посъветва нищо. Само че при мен в резервацията ги има като места отбелязани, но за единия пътник и в двете посоки не са ми взети паричките.
Кога Ви е полета. Аз ще летя на 26.02.2017 а билетите с които имам проблем са за по-късна дата за мъжа ми и детенце. Мисля ако до тогава нямам никакъв отговор и движение по проблема като отида на летището да питам. Ако Вие имате по-скоро инфо моля пишете. Благодаря предварително.
Юли месец. Моля споделете като се върнете.
Виж целия пост
# 621
Моля за малко помощ и пояснения. Имам резервация, която се получи в резултат на неправилно разбиране на определен текст в обясненията. Сега искам да сторнирам тази резервация, но не се ориентирам как да стане това. Кол центъра - не отговаряше в събота. Дали трябва да стане това писмено и мога ли да разчитам да ми върнат поне част от парите или няма никакъв шанс?
Виж целия пост
# 622
Платена ли е резервацията с карта?
Ако е по банков път, няма проблем, но ако е платена вече, нямате шанс за съжаление
Виж целия пост
# 623
За жалост е платена с карта. Аз наистина не очаквам нищо, само допускам, че може да ми начислят някакви такси за неизползване на резервацията? Има ли такава възможност или вече няма значение че не съм ползвала резервациятая след като е платена?
Виж целия пост
# 624
Не мога да открия на сайта на Уиз еднозначно инфо дали 9 годишно дете има право на ръчен багаж и седалка за кола тип бустър безплатно.  newsm78 Има ли?
Виж целия пост
# 625
За жалост е платена с карта. Аз наистина не очаквам нищо, само допускам, че може да ми начислят някакви такси за неизползване на резервацията? Има ли такава възможност или вече няма значение че не съм ползвала резервациятая след като е платена?
Абсурд е да ти начислят такса, ако си резервирала, платила и се отказала да летиш.  Peace
Виж целия пост
# 626
Моля за малко помощ и пояснения. Имам резервация, която се получи в резултат на неправилно разбиране на определен текст в обясненията. Сега искам да сторнирам тази резервация, но не се ориентирам как да стане това. Кол центъра - не отговаряше в събота. Дали трябва да стане това писмено и мога ли да разчитам да ми върнат поне част от парите или няма никакъв шанс?
Бихте ли споделили кой е този подвеждащ текст?
Виж целия пост
# 627
Моля за малко помощ и пояснения. Имам резервация, която се получи в резултат на неправилно разбиране на определен текст в обясненията. Сега искам да сторнирам тази резервация, но не се ориентирам как да стане това. Кол центъра - не отговаряше в събота. Дали трябва да стане това писмено и мога ли да разчитам да ми върнат поне част от парите или няма никакъв шанс?
Бихте ли споделили кой е този подвеждащ текст?
Никъде в поста си не говоря за подвеждащ, а както сте подчертали в моя пост става въпрос за неправилно разбиране на определен текст в обясненията при закупуване на билета. Не ми се навлиза в спорове и т.н. - затова няма дя навлизам в подробности.  Ще напиша официално писмо на превозвача с моите обяснения на случая. Искам само да разбера, дали анулацията води до някакви такси след себе си?
Поздрави  приятен ден
Виж целия пост
# 628
Скрит текст:
Моля за малко помощ и пояснения. Имам резервация, която се получи в резултат на неправилно разбиране на определен текст в обясненията. Сега искам да сторнирам тази резервация, но не се ориентирам как да стане това. Кол центъра - не отговаряше в събота. Дали трябва да стане това писмено и мога ли да разчитам да ми върнат поне част от парите или няма никакъв шанс?
Бихте ли споделили кой е този подвеждащ текст?
Никъде в поста си не говоря за подвеждащ, а както сте подчертали в моя пост става въпрос за неправилно разбиране на определен текст в обясненията при закупуване на билета. Не ми се навлиза в спорове и т.н. - затова няма дя навлизам в подробности.  Ще напиша официално писмо на превозвача с моите обяснения на случая.
Искам само да разбера, дали анулацията води до някакви такси след себе си?
Поздрави  приятен ден
Такса за отмяна на полет на пътник ‎60,00 €
Виж целия пост
# 629
Моля за малко помощ и пояснения. Имам резервация, която се получи в резултат на неправилно разбиране на определен текст в обясненията. Сега искам да сторнирам тази резервация, но не се ориентирам как да стане това. Кол центъра - не отговаряше в събота. Дали трябва да стане това писмено и мога ли да разчитам да ми върнат поне част от парите или няма никакъв шанс?
Бихте ли споделили кой е този подвеждащ текст?
Никъде в поста си не говоря за подвеждащ, а както сте подчертали в моя пост става въпрос за неправилно разбиране на определен текст в обясненията при закупуване на билета. Не ми се навлиза в спорове и т.н. - затова няма дя навлизам в подробности.  Ще напиша официално писмо на превозвача с моите обяснения на случая. Искам само да разбера, дали анулацията води до някакви такси след себе си?
Поздрави  приятен ден


2015  г есента трябваше да летим, но в последствие се отказахме по лични причини. Мъжът ми се свърза с кол центъра, за да ги уведоми, че няма да пътуваме ( не че е задължително, но все пак го направихме) и това беше. Не е имало никакви такси, да изгубихме парите за билетите, но това не беше по тяхна вина.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия