Ядове с Мтел

  • 41 137
  • 141
# 75
Искам и аз да си споделя яда с Мтел.

Имаме основна карта с план+часовник от Мтел за дете+само Интернет на моб.телефон на детето.
Някак си, детето, успява да активира услуга Mob1le, която му дава допълнителен интернет всяка седмица на цена от 6лв.
Няма в хисторито изпратен смс, че иска такава услуга.
Мтел казват, че не знаят от какво може да е...
Знаете ли как се активира това чудо ?
Виж целия пост
# 76
В разпечатката има ли изпратен sms за активиране т.е. към номер на Мтел?
Виж целия пост
# 77
Искам и аз да си споделя яда с Мтел.

Имаме основна карта с план+часовник от Мтел за дете+само Интернет на моб.телефон на детето.
Някак си, детето, успява да активира услуга Mob1le, която му дава допълнителен интернет всяка седмица на цена от 6лв.
Няма в хисторито изпратен смс, че иска такава услуга.
Мтел казват, че не знаят от какво може да е...
Знаете ли как се активира това чудо ?
   това ми е познато. Леля ми два поредни месеца имаше активиран интернет пакет, а не нейният тел. не поддържа браузер и тя самата не работи с интернет. Така и не успяха да ѝ обяснят как е станало това....
Виж целия пост
# 78
То, кой ли няма ядове с М тел. На мен, при блокирана sim карта ми искат допълнително 3.90 за миналия месец, защото съм искала да ми се активира puk кода??? Shocked
Виж целия пост
# 79
След като не могат да обяснят на клиента как е станало това и онова, предполагам, че КЗП биха могли да ги подсетят. Не, че и те вършат някаква работа, де, ама ако се помръднат от бюрата, биха могли да им дадат начален тласък.
Виж целия пост
# 80
За пореден път имам проблеми с МТЕЛ   Mr. Green.В последната ми фактура са начислили над 1 час разговори в роуминг-1-ва група.Аз не съм пътувала миналия месец,не съм говорила с чужбина.Нали от м. Юли разговорите с ЕС са на цената на пакета,ако не си надвишил минутите от плана си ? Излиза ,че съм говорила от САЩ  newsm78.
Ще пиша жалба,но трябва ли да доказвам ,че не съм говорила в роуминг ?
Виж целия пост
# 81
Бихте ли ми казали,къде пише,че при прекратяване на договора не се дължат неустойки за всички месеци до края на договора?След много ядове с тия идиоти,днес отидох да прекратя договора,но те миличките нямали такива права,не можели да ми сметнат и неустойката,не могат да ми обяснят защо има толкова много минути и смс-и,при положение,че апарата е бил изключен дълго време,а иначе се ползва основно за входящи разговори.Не могат и да ми дадат разпечатка за разговорите,само и единствено фактура.Могат само и единствено да ми входират жалбата #2gunfire
Виж целия пост
# 82
Това с разпечатките е пълна мистерия при тях. Не могат да дават разпечатки и толкова, но не обясняват защо.
Виж целия пост
# 83
Шоколадче, нямаш ли регистрация в сайта? Там, би трябвало да ти излезе разпечатка на всички изходящи разговори и есемеси.
Аз там си следя нещата.
Виж целия пост
# 84
В разпечатките пише,че всеки ден съм пращала смс-и,но няма номер към които са пращани-само пише смс-0,30лв 72 бр.На апарата такива смс не съществуват,не съм правила никакви регистрации никъде,телефона се ползва само за разговори с 4-5 човека,а лятото,когато е тази безумна сметка почти не се е ползвал.
Не ми дават инфо как да си прекратя договора-трябва да чакам да ми отговорят на жалбата,през това време таксата тече.
Виж целия пост
# 85
В сайта аз не виждам подробна разпечатка т.е. номерА на входящи и изходящи разговори и номерА на sms-и. Ако може ориентир къде да намеря тази информация, може би аз не я виждам?
Виж целия пост
# 86
Влизаш си във фактурите и там ги пише.
Виж целия пост
# 87
Влизаш си във фактурите и там ги пише.
Мерси! Сега ще погледна.
Виж целия пост
# 88
Здравейте,аз също  имам проблем с Мтел преди 2 месеца след многобройни разговори с тях  исках да бъде блокирано изпращането на съобщения,но явно някой не си е свършил работата и сега от 4 дена телефона е спрян за надвишиен кредитен лимит  (с текуща сметка 100лв.)от изпращани съобщения.Много пъти звънях за информация,,но нищо   Направо съм им бясна.Мисля да пиша до КЗП направо,нали се записват и разговорите с оператор,дали ще има смисъл...?
Виж целия пост
# 89
Влизаш си във фактурите и там ги пише.

!!!! В  сайта>>> моят Мтел >>> Плащане и Фактури >>> Фактура за търсеният месец >>> Детайли>>> има само изходящи номера, т.е. номера на които е звъняно и вдигнато, което означава, че ако е само прозвънявано на някой номер, то той не фигурира във фактурата! и изходящи смс със съответните номера на които са изпратени.
При мен поне фактурата винаги е била точна в детайлите Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия