НУКК /Италианския лицей/ в Горна баня - мнения, подготовка, изпити - 2

  • 90 396
  • 807
# 450
Някои рамки само се довършват други огледално , моето дете прави много такива и твърди че е трябвало само да я довършат и че и е стигнало времето обясни ми че в краищата е било като коронка а елемента е като от стр. 157 в новият учебник
Виж целия пост
# 451
И моето дете каза, не не е било огледално.
Виж целия пост
# 452
А и детето казва че е бил показан само единият ъгъл което също потвърждава че не е огледално.
Виж целия пост
# 453
Привет,
Моето дете сподели ,че времето не му е стигнало само за задачата с комбинациите на четирите кръгчта и не е успял да я довърли.
Надявам се задачата да не е с много точки
Иначе за госпожата ,не е била мила,както той се изрази😁
За задачата с А ,беше толкова убеден ,че е била лесна "например прОхосмукачка мамо,
то е ясно,къде има два звука А  накрая🤣
Виж целия пост
# 454
Намерих държавния план прием за 2019г.-2020г. за училищата по изкуствата и там за НУКК са предвидени 96 деца в 4 паралелки. Много смущаващо за мен беше директорката да обяви, че ще се приемат 88, не мисля че точно тя не знае одобреният брой, а не ми се вярва и 8бр. да са предвидени за близнаци-много е.
Виж целия пост
# 455
Някъде в по старите теми една мама беше писала че и миналата година е било така първо 88 и после още 8 по 2 в паралелка
Виж целия пост
# 456
Момичета а дали някъде ще качат изпита
Виж целия пост
# 457
Задачите за зачертаване на 7 ца или едно лице между много не са за бързина, а за концентрация. Две коренно различни неща. Само уточнение Simple Smile
Виж целия пост
# 458
Няма да ги качат никъде. Но наистина ни правят на идиоти. В сайта на министерството можете да видите, че наистина за прием 2019/2020 са 96 места! Последната корекция на документа е от 22.03. Не е възможно Велянова да не знае, що за номерца?!
http://mc.government.bg/page.php?p=58&s=81&sp=21&t=0&z=0

Виж целия пост
# 459
Велянова ОЩЕ ли е директорка?
Боже мили!
Виж целия пост
# 460
Обикновено този тип задачи ги дават последни, задачи за "изчерпване". Колкото повече редове се направят толкова по-добре, мисля че носят голям брой точки, но времето е малко и реално не е възможно да се направят докрай.
Трудността на този изпит е точно в малкото време, което имат, а не толкова в типа на задачите.
Виж целия пост
# 461
Но и в типа на задачите като цяло, защото обхващат различни психологически аспекти, някой от които не са и лесни за възрастта на децата-изискват доста съобразяване и концентрация, добра подготовка.
Виж целия пост
# 462
Обикновено този тип задачи ги дават последни, задачи за "изчерпване". Колкото повече редове се направят толкова по-добре, мисля че носят голям брой точки, но времето е малко и реално не е възможно да се направят докрай.
Трудността на този изпит е точно в малкото време, което имат, а не толкова в типа на задачите.
Излиза, че изпитът не е за Знания, а е за Време. Този критерий едва ли е най-подходящ на тази възраст, а по-скоро стресиращ.
Виж целия пост
# 463
Обикновено този тип задачи ги дават последни, задачи за "изчерпване". Колкото повече редове се направят толкова по-добре, мисля че носят голям брой точки, но времето е малко и реално не е възможно да се направят докрай.
Трудността на този изпит е точно в малкото време, което имат, а не толкова в типа на задачите.
Излиза, че изпитът не е за Знания, а е за Време. Този критерий едва ли е най-подходящ на тази възраст, а по-скоро стресиращ.
Концентрация! Най-важният критерии в тази възраст. В училище детето получава знания за тях е важна концентрацията...и в много малък процент знанията от преди училище.
Виж целия пост
# 464
Обикновено този тип задачи ги дават последни, задачи за "изчерпване". Колкото повече редове се направят толкова по-добре, мисля че носят голям брой точки, но времето е малко и реално не е възможно да се направят докрай.
Трудността на този изпит е точно в малкото време, което имат, а не толкова в типа на задачите.
Излиза, че изпитът не е за Знания, а е за Време. Този критерий едва ли е най-подходящ на тази възраст, а по-скоро стресиращ.
Концентрация! Най-важният критерии в тази възраст. В училище детето получава знания за тях е важна концентрацията...и в много малък процент знанията от преди училище.
Концентрацията е нужна най-вече до толкова, до колкото да чуе и правилно да разбере условието на задачата и да се досети за начина на решаване, на базата на подготовката, която има. От там нататък са техниката и бързината, които се развиват на по-късен етап.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия