СЕДМИ клас 2019/2020 - тема 4

  • 24 753
  • 742
# 270
Имах предвид по-завъртяни условия, а не върху неизучаван в училище материал.
Примерно задачи със сложност Б от сборниците, а защо не и 1-2 от ниво В
Ще се покриват всички цели и ще се избегне феноменът да се решава кой е приет по субективните годишни оценки, защото на НВО имат много деца еднакви точки
Виж целия пост
# 271
Термините са си термини - едночлен, нормален вид, частно, параметър. Коя от думите според теб е сложна за 13 годишни?

моля, обясни "параметър" на 13-годишно.
Виж целия пост
# 272
И според мен проблемът идва от липсата на часове за упражнение в училище.
Ние сме с 4+1 в училище, 3 в школата и 1 при съседката учителка, направо МГ. Blush

Като часове ОК, но докарвате ли домашното като на СМГ? Като чете Ния колко задачи има за домашно направо ми призлява!
Много сме далеч от такива домашни. То и с часовете за МГ си беше шега....
Виж целия пост
# 273
Удома има ново 5 - евентуално паралелката с физика на НПМГ. По едно време искаше биология... Търпение, Евгени, търпение. Все ще свърши този 7 клас.
Виж целия пост
# 274
Термините са си термини - едночлен, нормален вид, частно, параметър. Коя от думите според теб е сложна за 13 годишни?

моля, обясни "параметър" на 13-годишно.
Параметър е величина (ако това е трудно, то пробвайте да го наречете "число"), която отбелязваме с буква. Параметърът се възприема като нещо известно. За детето трябва да е все едно дали пише х+а или х+8. Трябва да се научи да се абстрахира, че като види буква, то не е нещо страшно. Например ако има уравнение х+а=10, то х=10-а. Това значи, че за различни стойности на параметъра а, неизвестното х ще приема различни стойности.
Това ми е най-детското обяснение, което ми хрумва. Но тук има учители, когато се включат ще го обяснят по-добре, сигурна съм.
Виж целия пост
# 275
И при нас ново решение- може би паралелка с химия и биология...
Утре друго ще измисли!
Виж целия пост
# 276
Ха-ха, при нас новото от половин час е нещо с философия, ако имало някъде. Добре е- от рисуване, през немски, химия, история до философия. Спортно по едно време, само техникум по транспорт не е споменал още...
Виж целия пост
# 277
Може ли да помоля за достъп до пощата
Виж целия пост
# 278
Имам много ясен спомен за изпита ми по математика за ЕГ след 7ми клас преди 30 години. Четири задачи. Цифром и словом. Трудната задача беше една съвсем конвенционална за движение.
Та ако някой връчи текущия формат за изпит по математика на децата тогава, почти никой нищо не би решил. Wink
Виж целия пост
# 279

Ето ви една от този период. Joy Ама е рано още да пробвате децата с нея.
Виж целия пост
# 280
maria77bg, аз обяснявам параметъра горе-долу по същия начин.
Моят засега, вече цял месец, си държи на Правец. Ще видим до края на годината дали ще си промени решението.

Дидева, не ми изглеждат кой знае колко трудни задачите, но още не са учили тези неща. Ще изчака.
Иначе тази вечер хвърлих един поглед на моите сборници по алгебра и геометрия (примъкнах си ги вкъщи 😃) и там има, в група Б и В, доста задачи, за които пише, че са давани на изпити за МГ или ЕГ.
Виж целия пост
# 281
Ахах, Дидева!
Това са точно моите задачи. Модулното уравнение не го реших тогава.
Имаш ли и останалите от 89-та?
Да видя дали не бъркам в спомените си. 😁
Дали имаше и вектори?
По БЕЛ за сефте се падна сбит преразказ. Аз писах върху "По жицата". Дали другото беше от типа "Македонски минава Дунава" не съм сигурна.
Тогава имаше избор между 2 теми, нали? И ни-как-ва граматика.
Виж целия пост
# 282
Дидева, Grinning
По днешните стандарти, това е прекалено и за НВО 10 клас Simple Smile
По пробни изпити в ПЧМГ, СМГ се намират такива варианти.
Виж целия пост
# 283
Кариерно ориентирайте децата след 15г ще се търсят учители, медици и КАДРИ за ДЪРЖАВНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ .
Интересно кога намериха ИТ достатъчен брой и всякакви други инж. кадри
Виж целия пост
# 284
Термините са си термини - едночлен, нормален вид, частно, параметър. Коя от думите според теб е сложна за 13 годишни?

моля, обясни "параметър" на 13-годишно.
Параметър е величина (ако това е трудно, то пробвайте да го наречете "число"), която отбелязваме с буква. Параметърът се възприема като нещо известно. За детето трябва да е все едно дали пише х+а или х+8. Трябва да се научи да се абстрахира, че като види буква, то не е нещо страшно. Например ако има уравнение х+а=10, то х=10-а. Това значи, че за различни стойности на параметъра а, неизвестното х ще приема различни стойности.
Това ми е най-детското обяснение, което ми хрумва. Но тук има учители, когато се включат ще го обяснят по-добре, сигурна съм.

дори и така обяснено, мисля, че ще затрудни доста деца да го осмислят и да разберат защо, аджеба, като ни е известно нещото, го заместваме с буква Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия