COVID 19 - Отменени полети и казуси с туроператори

  • 9 211
  • 69
# 30
Имам купени самолетни билети от  Бг ер за Мадрид  през юни. Днес ми отговориха,  че важат до февруари  2021. Нооо, ако за датата,  която  искам  няма промоционална тарифа,  ще трябва да доплащане. Убедена съм,  че ще вдигнат цените  и ще трябва да им се доплати. Идеята ми беше  лятото да ходим.  Не планирам вече. Каквото стане.
Виж целия пост
# 31
Как се свързвате с България еър? На телефона не отговарят, писах мейл преди три дни и нямам отговор все още.
Виж целия пост
# 32
Аз писах на този имейл :

tickets1@air.bg
Виж целия пост
# 33
С България ер  по мейла. Няколко пъти  им писах и вчера  ми отговориха.
Виж целия пост
# 34
Аз писах на callfb@air.bg, отговориха ми има няма за 10 мин.
Виж целия пост
# 35
Аз писах на callfb@air.bg, отговориха ми има няма за 10 мин.
И аз писах на този мейл, но нямам отговор от сряда. Вероятно защото до полета ми има още почти месец.Ще изчакам и ще им пиша пак. Благодаря на всички за включването.
Виж целия пост
# 36
Нямам текст че е на ранни записвания. Първо се опитаха да променят датата или да ми предложат ваучер. След като им отказах и настоях съгласно договора да си получа парите ми отговориха така:
"За момента възстановяването на заплатени към нас суми е преустановено докато трае извънредното положение, след това ще се съобразим с дадените указания от КЗП и министерството на Туризма за сроковете, в които следва да се възстановят дължимите суми към потребителите.
Официалната ни позиция на може да бъде променена, при възникване на нови обстоятелства, разпоредби и заповеди на министерства и други държавни органи, следствие динамичността и непредвидимостта на обстановката."

Може ли да се направи нещо?

Прочетете си договора на първо място.
На следващо - в момента никой не връща пари тъй като със Закона за извънредното положение удължиха срока, предвиден в Закона за туризма за връщане на платени суми за туристически пакети с един месец след отмяна на извънредното положение.
Като отменят извънредното положение им звъните по телефона и се разбирате как и кога ще ви върнат парите.

Ако не го направят ги съдите.
Виж целия пост
# 37
Здравейте, имам билет за м.май с България еър. Искам да го анулирам, но ми придлагат да го оставим с отворени дати в рамките на 1 год. от издаването му.  Нямам намерение да предприема пътуване със самолет през предстоящата година с цел туризъм. Това стандартно ли е, има ли някой, на който му е възстановена сумата за билета?
Виж целия пост
# 38
Вече втори месец се боря със следния казус!
С ваучер подарих на мен и на родителите ми екскурзия до Румнъния с Бохемия през май. Като казвам ваучер - заплатила съм една сума предварително, за да им я подаря като изненада, след което с тези ваучери сме се записали за пътуването.
Като видях накъде духа вятърът, още през март анулирах пътуването и ми потвърдиха, че ще възстановят цялата сума, като си удържат 10 процента, както е по договор. Имам го и написано на имейл. И така вече два месеца - първо обясниха, че не могат да ми платят, защотото е извънредно положение, което разбирам, Днес ми излизат с номера, че не можели да ми върнат парите изобщо, защото съм ползвала ваучер! Може ли да ми удължат ваучера ( който вече съм използвала, заплащайки сумата) с една година! Въпреки че пътуването ми анлулирано и имам потвърждение, ми обясняват, че единин вид, ако сте ползвали ваучер, договорните условия за вас не важат! Бясна съм! Очаквайте - не можем да ви върнем парите, платили сте с карта, не можем да ви върнем парите, платили сте кеш, не можем да ви върнем парите, платили сте на нечетно число!
Очаквам поредния им отговор и ще се обръщам към адвокати!
Някой има ли подобен случай?
Виж целия пост
# 39
Моя казус е подобен. Заплатила съм престой в спа хотел в бг. на посредник, което се оказва, че било ваучер. Хотела ми предлагат да отида когато се позволи ползването на спа хотелите с минерална вода, да но почивката беше с идеята за празнуване на годишнина на възрастен човек, който в тези условия няма да изпратя на Спа почивка. Тоест отпада изобщо идеята да го ползвам. Няма опция връщане на сума, а сумата не е малка......
Виж целия пост
# 40
Някой с възстановени от Mouzenidis travel? Чакам втори месец вече. Анулиран хотел в срока за безплатно анулиране и нищо.
Виж целия пост
# 41
След като никой не отговори на имейлите ми, звъннах на националния номер на Бохемия, откъдето сърдита жена ми се накара, че ТЕ ми дължат пари, при все, че имам черно на бяло анулация на пътуването си и потвърждение, че ще ми възстановят парите, след което ми ЗАТВОРИ телефона и чак след продължителни мои позвънявания благоволи да вдигне.
Никога повече няма да прибегна до услугите на Бохемия - мислех си, че подобен тип непочтено, нелояно и грубо отношение е останало в едни много далечни времена!
Личен съвет - не пътувайте с тях!
Виж целия пост
# 42
Наблюдавам им професионалните реакции, отсявам ги..... Интересно кой/ коя ще стигне финала и как Simple Smile
Виж целия пост
# 43
Трябваше в началото на май да пътуваме с Бохемия в Италия, от февруари им пиша, на всеки е-майл ми отговарят или ми се обаждат, последно във вторник ми се обадиха да си пусна молба за възстановяване на сумата с банкова сметка, след 14.06 ще започвали да връщат пари ми казаха по телефона.
Виж целия пост
# 44
Това в кой офис и на кой телефон сте звънели, защото при мен е коренно различно отношението!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия