Помощ при компютърни проблеми или повреди на домакински уреди

  • 84 714
  • 565
В условията на социална #изолация, когато всички сме у дома, не е изключена неприятната възможност да се сблъскаме с технически проблем, който не можем да разрешим сами.
Няма период, в който подобни неприятности да се посрещат с лекота, но в сегашната извънредна ситуация дори и дребен технически #проблем би могъл да ни попречи да организираме ежедневието си добре и да се справим с всички задачи - да работим от вкъщи, децата да учат онлайн, да смогнем с домакинските дейности.

Ако имате проблеми с компютъра или въпроси, свързани с ползването на програмите от пакета на Microsoft office, ако някой домакински уред реши да Ви предаде в най-неподходящия момент, задайте въпроса си и опишете проблема в темата.

На Вашите въпроси ще отговаря Иван Игнатов.


Иван Игнатов

Иван Игнатов има завършена специалност „Автомобили и кари – двигатели с вътрешно горене“ към Професионална гимназия по транспорт и енергетика „Хенри Форд“, специалност „Компютърни системи и технологии“ в Технически университет - София, както и завършен курс „Отстраняване на електрически повреди“.

Работи във фирма „Тех-Ко“ ООД, занимаваща се с търговия с резервни авточасти за леки и товарни автомобили, като заема две длъжности –продавач-консултант и като #специалист в центъра за повишаване на квалификация на персонала.

Иван Игнатов може да предложи помощ при:
- Настройка и преинсталиране на домашни компютри.
- Настройки и работа с MS Word, Excel, Power Point, Microsoft Expression
- Отстраняване на електрически повреди




Освен чрез съвети тук в темата, Иван Игнатов е готов да съдейства  и лично на потребителите в рамките на гр. София, които имат нужда от преинсталация на компютър или за отстраняване на повреди в домакински уреди.
Съзнавайки напълно необходимостта от изолация и пълно спазване на всички останали мерки против пандемията, е готов да помогне на хора, които са в затруднено социално и/или финансово положение, извършвайки услуги в рамките на неговите компетенции. Разполага с маски, ръкавици и дезинфектанти, които да използва при посещенията.

Телефон за връзка: 0882 689 512


Темата е част от социалната инициатива на BG-Mamma "Специалистите говорят".
Ако се нуждаете от #консултация в друга сфера, вижте всички #специалисти, които са се включили в кампанията ТУК.


#СпециалиститеГоворят #ЗаедноВкъщи


Правила на консултативните теми във форума
# 1
Здравейте, камерата на лаптопа ми Acer E5 не тръгва, дори не излиза в диспечера  Дава ми тази грешка -  We can’t find your camera 0xA00F4244 error on Windows 10.
Виж целия пост
# 2
Здравейте ,
https://www.youtube.com/watch?v=00qiFDEqeH4
Една от показаните стъпки трябва да ви сработи. Ако има проблем с превода пишете пак. Изглежда е доста често срещан проблем.
Виж целия пост
# 3
Здравейте,

може ли да ми кажете на какво се дължи 100% disk usage почти постоянно и особено, когато са заредени по-тежки програми или игри на лаптоп Lenovo Legion Y540? Не съм сигурна за точния модел, но характеристиките му са:
CPU: Intel i5-8300H 2.3GHz
RAM: 8GB
HDD: 1TB
Graphics: nVidia GeForce 1050Ti

Четох в интернет как може да се разреши проблема и опитах всичките изброени неща, но проблема продължава.
https://www.cleverfiles.com/howto/100-disk-usage-windows-10.html
Това е, което направих и включително преинсталирах Windows и форматирах целия диск.

Благодаря предварително!
Виж целия пост
# 4
Здравейте ,
Най често се дължи на прегряване на процесора. Има програмки който са безплатни и могат да покажат дали това е така. Обикновено компютри , независимо дали настолни или лаптопи правят така , когато термо пастата м/у процесора и вентилаторчето му е "нагоряла". Отделно най обикновена прах запушва въпросните вентилатори. Тоест не влиза достатъчен поток от въздух за да охлажда даденият елемент /захранване . процесор , видео карта и т.н/.
https://www.alcpu.com/CoreTemp/
Свалете тази /има и стотици други/. Като направи същият проблем я пуснете и проследете дали прегрява, ако е така , трябва сервиз за да го почистят и сменят пастата / около двадесет лева/.

Другия вариант е този HDD от 1 терабайта разпределен ли е на "C" и "D" . Ако е така по някой път не ги разпределят правилно и "C" няма достатъчно място за да оперира уиндоус.
Не се опитвайте да отворите лаптопа сама. По всяка вероятност ще счупите всички щипки държащи капака. Всяка марка си има специфичен начин на отваряне.
Виж целия пост
# 5
Така. Имам настолен компютър с Уиндоус 10. Имам и камера. Обаче компютъра не иска да я пусне. Опитах сама да инсталирам драйвери, нищо не става, само искат пари.
Моделът на камерата е USB Camera B4.09.24.1
Какво да правя? Камерата ми трябва за онлайн обучение.
Инсталирах Driver Booster, Driver Hub и още и не става и не става
Виж целия пост
# 6
С преинсталиран Уиндоус съм, коя програма да изтегля за конвентиране на файлове от пдф в уорд и обратно? Преди правих това много лесно чрез seve на файла просто ми излизаше падащо меню за избор в каква версия да се запамети.

При мобилната версия на абв пощата непрекъснато ми излиза грешка, сякаш нямаш Интернет и влизам след множество опити, тел ми е нов Самсунг А70 2019 има ли начин да се оправи с някой ъпдейт или някакво приложение,  деинсталирах го, тел рестартирах и пак същото.
Виж целия пост
# 7
Здравейте,
Как мога да увелича качеството на интернет връзката ми? Ползвам интернерт на лаптопа ми (споделям нета от мобилния ми телефон). Нужен ми е за конферентни разговори. Понякога е ОК, а след около час да речем направо ми накъсва разговора.
Благодаря предварително и всичко хубаво!
Виж целия пост
# 8
Здравейте. Отговарям на Рокстар  :
Моля ви първо да изпълните това упътване :
https://www.sony.com/electronics/support/cameras-camcorders/articles/00025117
Така ще махнете до тук съществуващи и явно не работещи драйвери. Защото колкото повече такива се инсталират толкова повече нещата се "омазват" .
Ето и официалният сайт на Сони.
https://www.sony.com/electronics/support/articles/00029799
Там са приложни драйверите им за усб камери. МОЛЯ ВИ , инсталирайте първо драйверите без да е свързана камерата към компютъра. Точно както са написали хората най в началото.
Би следвало да успеете да я инсталирате , бързо и точно , ако не моля пишете пак за да се опитаме да направим дистанционна връзка и да видя лично какво се случва.
Виж целия пост
# 9
Отговор за yasmina : Това е безплатната 7 дневна версия на Адобе : https://commerce.adobe.com/checkout/email/?cli=doc_cloud&co= … Fgo%2Fdcproreturn
През този линк може да си променяте ПДФ към Уърд и не само.
Иначе в интернет има стотици "безплатни" сайтове който правят това. Или ще ви качат вирус или искат пари.....Тях ползвате на ваша отговорност. Ето примерно сайт който съм ползвал и работи : https://smallpdf.com/pdf-to-word
Относно проблема ви с АБВ поща през телефон е много специфичен. По добре търсете помощ от техните администратори.
Виж целия пост
# 10
Здравейте,
отговор за DoReMii
Вие може да направите три неща :
1. Упдейтнете си драйверите до последна версия
2. Бъдете сигурна ,че никой /съсед/ не ви знае паролата за Wi Fi.
3. По всяка вероятно се налага да се обадите на интернет провайдера си. Просто по някой път по линията се трупат много грешки и от интернет доставчика ви може да "прозъвънят" линията.
Виж целия пост
# 11
Не става. В сайта на Сони само ми дава да избирам някакви устройства, които въобще не са такива камери.
В указанията в първия линк стигам до Device Manager и This device is working properly.
Влизам в приложението за камера и ми дава черен екран и nadpis Wecant find your camera. Eror code 0xA00F4244
Виж целия пост
# 12
https://www.youtube.com/watch?v=00qiFDEqeH4
Тази грешка изглежда е доста честа. Моля вижте , дали ще помогнат тези инструкции.
Изглежда проблема не е толкова в драйверите , колкото в Уин 10.
Виж целия пост
# 13
Сетих се. Прави ми номер и с един джойстик. Преди го приемаше, сега го.приема наполовина.
Май изпълних всичко от клипа. Reset App. Включих всичко. И пак не става.
Виж целия пост
# 14
Здравейте,
отговор за DoReMii
Вие може да направите три неща :
1. Упдейтнете си драйверите до последна версия
2. Бъдете сигурна ,че никой /съсед/ не ви знае паролата за Wi Fi.
3. По всяка вероятно се налага да се обадите на интернет провайдера си. Просто по някой път по линията се трупат много грешки и от интернет доставчика ви може да "прозъвънят" линията.
Благодаря, ще го направя!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия