Застпрояването в полите на Витоша е необратитм процес.
А Бонев не е последователен. Ту пищи, че не е релевантно да минава метрото отнякъде откъде има супер малко хора и иска да насочи втория лъч към Студентски град, ту се оплаква че минава край големи магазини край Икеа. Досега не съм чул негови идеи как ще развива метрото, само как ще го ограничава. От Парадайз няма да го развива в наплавление "юг" към Драгалевци и Манастирски ливади, където има крещяща нужда. Планът на Фандъкова бе да го доведе до околвръстното, там да има голям паркинг и човек да може директно да слезе от колата и да се качи на метрото. Бонев отказва и да има метро към Бояна. Въобще той е противник на развитието на метрото на юг. Искал да развива северната зона - няма лошо, но за тази цел ще трябва да минат десетина година, нищо не е готово там - нито Северната тантента, нито има изградени връзки в Орландовци и Зона Б-5 нищо.
Сред идеите му е до Драгалевци и други софийски квартали да има маршрутки и рейсове. А обаче пътувам до едно пернишко село с автобус - ами препълнен е отгоре до горе. Поема около петнадесет души, рядко се качват под 20, а има и междинни спирки. Да не говорим, че автобусите отделят повече газове от метрото, те насищат въздуха. Не знам как се бори за зеленото Бонев, като пречи метрото да стигне до Драгалевския лифт?
Бонев ми ясен - всичко става синя и зелена зона, който посмее да паркира - глоба 10 000 лева, всички ще се возим на тронитетки, забраняваме метрото, спираме трамваите, до далечните части на София ще карат автобуси и междувременно през ден ще има гей-паради. Ако някой не обитава дома си му го конфискуваме. Ляво популистче на квадратт. От СС много повече харесвам хора като Зографски, и Гергин Борисов, ама те не се бутат напред. Когато "Екиптъ за София" подкрепи Терзиев абсолютно безвъзмедно Бонев веднага прояви ревност. Накрая арх. Любо Георгиев напусна.