Има различни стратегии, съгласна съм с Горджъс - седни, поговори с тях, виж какво ги боли, много често отстрани ти изглежда че някой е гаден, а като поразровиш, се оказва, че и той си има своите тревоги.
Поговори поотделно, поговори с екипа заедно, с мениджъра на другия отдел, където стават конфликтите, търси решение. Иначе да се откажеш е най-лесното нещо.
Друго много важно! Опитай се да се абстрахираш максимално от това какви клюки и интриги се носят. Да, средата е важна, разбирам, че е важно да се разбираш с хората, с които работиш, но все пак ти си там за работа. Животът, приятелите, семейството и тн са ти по-важни и можеш просто да си разделиш сама в главата ти двете места. На работа си следиш максимално стриктно задачите, възлагаш на различни хора и ако някой не е изпълнил или нарочно се смотава, отиваш и директно лично говориш с него на 4 очи, както Горджъс ти даде съвет. И свърши ли работния ден - забравяш. Все едно не е имало работа и си живееш живота.
Ако някой много силно се инати и твърдо отказва да изпълнява задачите си, говориш с шефовете да бъде съкратен - явно и без това сте много за малко работа, а в крайна сметка кое е по-адекватна причина за уволнение от това, че някой не си върши работата?
И ще се изненадаш като излети най-нахалния как останалите също ще свият перките и ще започнат да работят.