На мен ми се вижда като учебник за 1ви клас... и честно, направо съм сразена какво може детенцето ти Въобще, ама ВЪОБЩЕ не си мисли, че дори 20% от децата на 6 години умеят това. 80% от децата започващи първи клас не познават друга буква освен тази на своето име и буквичките на родителите си. Камо ли да ти броят звуци те така с тея темпове нищо чудно и таблицата за умножение до края на годината да минат.
При нас изискванията за 1ви клас са доста по различни - да знае няколко букви, да разпознава някои думи(GO, STOP, EXIT) от табелите или емблеми на магазини. Да броят нагоре и надолу и разпознават фигури до 12, да имат понятие за числата след 12, да знаят ляво и дясно, да познават цветовете и оттенки(тъмно светло), да познават основните фигури(кръг, квадрат, правоъгълник, триъгълник, ромб и овал), да знаят пред, над, под, върху, вътре, навън... да квасифицират - голямо малко, дебело тънко, късо дълго и т.н. да познават емоциите, да нямат вече изблици на гняв, да се хранят сами, да можат да разкажат случка, да могат да изчакват ред, следват инструкция, да режат с ножица умело(но не и все още да изрязват сложни фигури), да апликират(мажат с лепило и залепят по схема), да си връзват обувките, да се закопчават и събличат/обличат сами, да не носят памперси , да са отбити , да скачат с 2 събрани крака и т.н.... ама все нещо много по-лесни от исканите в БГ
като тръгнат на училище вече там ги учат да четат и пишат....между другото моя 11 годишен син ако го питам колко звука има в дадена дума сигурно няма да може да отговори. А аз съм, с претенции, че е много грамотен