Иве, имаш някаква идеалистична представа за този тип подпомагане във всеки един аспект - и като право и като реализация и като форма и като съдържание.
От училището нищо не са ми споменавали за ресурсно подпомагане, защото знаят, че ние всеки ден след училище сме при терапевти. Всеки ден по 60 минути. Това е реалната работа. Освен това, вкъщи после пишем домашни.
Умишлено не пишат домашни в логопедичния център, защото там си следват програмата, която включва и работа по сензорната интеграция. Работят по пропуските отпреди 1 клас. Тези неща не могат да се прескочат.
Ако в училище ми предложат да мине СОП, ще поискам да разбера първо - колко точно ще работят с детето и къде? Ако я извеждат от класа 2 пъти седмично за по 20 минути, не ми върши работа. Върши ми работа някой да я адаптира към работа в клас, защото тя сама с терапевт работи безупречно. Имам познати, на които децата им са уж на ресурсно, но целият първи срок с децата не е работил никой. Всичко е само на документи. Обаче СОП-ът си върви, нали... Не казвам, че навсякъде е така, но...